Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, uždarykite pranešimą arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Pristatymas

MB ,,Princesė ir Varlius'' prekes pristato užsakymo metu Jūsų pasirinktu būdu:

Kurjerio pagalba, atsiimant pasirinktame paštomate. 

Tiksli pristatymo kaina nurodoma užsakymo suvestinėje. Pagal Jūsų nurodytą adresą sistema gali automatiškai pasiūlyti papildomus pristatymo būdus. 

Grąžinimas

Prekės gali būti gražinamos remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi.

Tinkamos ir netinkamos kokybės prekių keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas ir Mažmeninės prekybos taisyklės. Mažmeninių prekybos taisyklių nuostatos įtvirtina bendruosius mažmeninės prekybos Lietuvos Respublikoje reikalavimus. Prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka5 . Vartotojui nutraukus pirkimo–pardavimo sutartį (dėl netinkamos prekės kokybės): 1) vartotojas turi grąžinti pardavėjui prekę pardavėjo sąskaita; 2) pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba vartotojo pateiktus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, turi ne vėliau kaip per keturiolika dienų grąžinti vartotojui už prekę sumokėtą kainą6 . Teisės aktai nenumato vartotojui pareigos kreipiantis dėl galimai netinkamos kokybės prekės išsaugoti prekės originalią tvarkingą pakuotę ir ją pateikti pardavėjui. Kreipimosi dėl galimai netinkamos kokybės prekės atveju svarbu išsaugoti ir turėti prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją. Kaip jau buvo minėta, pretenziją dėl prekės kokybės Vartotojas gali pareikšti per 2 metų laikotarpį nuo prekės gavimo dienos (įstatyminė garantija), jeigu pardavėjas neįtvirtinta ilgesnio garantijos termino (komercinė garantija)7 . Vartotojas, siekdamas įgyvendinti šiame straipsnyje nustatytas teises, privalo pranešti pardavėjui apie prekės kokybės reikalavimų neatitiktį ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos. Pareiga įrodyti, kad vartotojas praleido šį terminą, tenka pardavėjui .

Klientas turi teisę grąžinti užsisakytas prekes per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo.
Grąžinimas per Flipo.lt platformą (per Omniva paštomatą): Klientas užpildęs grąžinimo formą https://www.flipo.lt/parduotuves/princeseirvarlius-lt platformoje gaus siuntos numerį, kurį įvedus į Omniva paštomatą, bus atspausdintas siuntos lipdukas, kurį klientas privalo užklijuoti ant grąžinamos pakuotės ir įdėti siuntą į paštomatą. Siuntos grąžinimas yra NEMOKAMAS. 


Kiti grąžinimo būdai: Klientas gali siuntą grąžinti ir per kitas siuntų tarnybas, tačiau prieš tai turi laisva forma parašyti grąžinimo prašymą ir jį atsiųsti el. paštu info@princeseirvarlius.lt. Paraiškoje klientas turi nurodyti užsakymo numerį, grąžinamas prekes ir banko atsiskaitomosios sąskaitos numerį. Gražinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Grąžinimą siųsti adresu: J.Janonio 28-13 , Gargždai, LT-96132, +37062143981.

Pinigų grąžinimas: pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 14 dienų nuo tos dienos, kai prekės pristatytos į paštomatą ar parduotuvę.
Svarbu: jei turite dvejonių dėl prekės, kreipkitės konsultacijos el. paštu info@princeseirvarlius.lt   arba telefonu +370 62143981. Mes mielai patarsime ir tai padės Jums išvengti grąžinimo ar keitimo procedūros.

Naujos Paskyros Rgistracija

Jau turite Paskyrą?
Log in instead Arba Atstatyti Slaptažodį