Pristatymas
MB ,,Princesė ir Varlius'' prekes pristato užsakymo metu Jūsų pasirinktu būdu:
Kurjerio pagalba, atsiimant pasirinktame paštomate.
Tiksli pristatymo kaina nurodoma užsakymo suvestinėje. Pagal Jūsų nurodytą adresą sistema gali automatiškai pasiūlyti papildomus pristatymo būdus.
Grąžinimas
Prekės gali būti gražinamos remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi.
Tinkamos ir netinkamos kokybės prekių keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas ir Mažmeninės prekybos taisyklės. Mažmeninių prekybos taisyklių nuostatos įtvirtina bendruosius mažmeninės prekybos Lietuvos Respublikoje reikalavimus. Prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka5 . Vartotojui nutraukus pirkimo–pardavimo sutartį (dėl netinkamos prekės kokybės): 1) vartotojas turi grąžinti pardavėjui prekę pardavėjo sąskaita; 2) pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba vartotojo pateiktus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, turi ne vėliau kaip per keturiolika dienų grąžinti vartotojui už prekę sumokėtą kainą6 . Teisės aktai nenumato vartotojui pareigos kreipiantis dėl galimai netinkamos kokybės prekės išsaugoti prekės originalią tvarkingą pakuotę ir ją pateikti pardavėjui. Kreipimosi dėl galimai netinkamos kokybės prekės atveju svarbu išsaugoti ir turėti prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją. Kaip jau buvo minėta, pretenziją dėl prekės kokybės Vartotojas gali pareikšti per 2 metų laikotarpį nuo prekės gavimo dienos (įstatyminė garantija), jeigu pardavėjas neįtvirtinta ilgesnio garantijos termino (komercinė garantija)7 . Vartotojas, siekdamas įgyvendinti šiame straipsnyje nustatytas teises, privalo pranešti pardavėjui apie prekės kokybės reikalavimų neatitiktį ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos. Pareiga įrodyti, kad vartotojas praleido šį terminą, tenka pardavėjui .